Ontzettend bedankt!
Morgen, een week geleden, kwam mijn crowdfunding project online en nu staan we al op 20 % (binnen de eerste 24 uur stonden we al op 8 %!). Wat bijzonder om te zien! Ik wil jullie enorm bedanken voor jullie steun! Zo fijn om mijn enthousiasme en de noodzaak, die ik voel om deze werkperiode in woord en beeld zichtbaar te maken voor een groter publiek, ook bij jullie te voelen en vinden! De connectie met Van Gogh en met Brabant...en ook om het proces, dat je als kunstenaar doormaakt vanaf de aankomst op zo'n inspirerende plek als het geboortehuis van Van Gogh tot en met de presentatie in de Van GoghGalerie 6 weken later, dat veelal onbelicht blijft, in beeld te brengen.
Maar...we zijn er nog niet, we hebben nog 35 dagen te gaan, dus mocht je nog mensen kennen, die dit project een warm hart (zouden kunnen) toedragen, zegt 't voort!

Je kunt mijn project delen via voordekunst, Facebook, Instagram en LinkedIn

Het project ondersteunen kan al vanaf 10 euro en vanaf 30 euro staat daar een fijne tegenprestatie van mijn kant tegenover!

Naar voordekunst :

Reacties

Populaire posts van deze blog