Het is gelukt 🎉🎉!!
Superbedankt voor het bijdragen via Voordekunst!!
Geweldig dat deze speciale publicatie over mijn Van Gogh werkperiode bij House of Vincent van Gogh in his Birthplace Zundert - The Netherlands, het onderzoek & het gehele proces, nu gerealiseerd en zichtbaar gemaakt kan worden!
Dankzij jullie!
Er zijn maar liefst 55 donaties ontvangen!!
En we hebben 109 % bereikt!!

Echt geweldig!!!

En ik wil via deze weg natuurlijk ook iedereen bedanken, die mijn berichten heeft gedeeld, geliked of geloved en gepromoot :Mijn dank is groot!!

Met speciale dank aan
Voordekunst
KunstlocProvincie Noord-Brabant
en
Cultuurfonds Noord-Brabant
voor het selecteren van mijn project & de geweldige inhoudelijke & financiele ondersteuning!

Dit project is in ieder geval "willed" om even te verwijzen naar het citaat van Vincent Van Gogh en ook dat is een enorm fijn gevoel!

De link https://www.voordekunst.nl/…/7634-het-licht-amp-het-duister…# blijft actief, daar kun je via mijn updates de voortgang van de publicatie en de presentatie daarvan volgen.

Reacties

Populaire posts van deze blog